Taban Puanlar
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek midein en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ilimlı meşruhatını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en ezelî ve en iyi bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu kontak noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter esasarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve yol özetler evet da iş özetleri hakkında vukuf mideerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını uydurmak midein bedel tutmak kritik ögönen taşır. Kişiye özel mideerik ve taalluk çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok sorune yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir istikrar sağlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en mecallü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve araştırı midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, gönülğinizi henüz bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu taalluk çekici şekilde tutmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli başlı bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en kebir içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bandajlantı sağlamak midein harika bir belde. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine iye olsa da bütünü epey video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden nite bozmak istediğinizi her zaman ayn önünde bulundurun ve buna gereğince organizasyon konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en iyi şekilde sebeplenmek midein dijital pazarlama taktiklerini ötümlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba etkin kullanıcıevet iye. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız içtimai medyada başüstüneğu gibi mesajlar kısa ve öz olursa müessir hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece tekst mideermiş kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli taalluk çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, gönülğiniz gaye kitlenizin ammaç ve taalluk sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme midein bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları gibi mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, taharri neticelerinda henüz mürtefi sıralarda ve henüz sık görülür, gönülğinize seyrüsefer geriışı katkısızlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna tutkundır. Web gönülğinizde iyi aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu henüz iyi hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme konusunda henüz mürtefi skorlar katkısızlar. Yüksek itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik bağlanaklar çekmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir bağlanakya mevrut her tıklama midein ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik rahatışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kebir bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve bandajlantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tahminını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.